TnT 2010.10.27. 04:33

Northern Light

Van új bakkancsom, így hatamlas új lehetőségek nyílak előttem. Például gond nélkül ácsorgok egy órát éjszaka, mínusz hat fokban, két zoknival, (az egyik sízokni) hogy elkészítsek nektek néhány fotót. Erre most második alkalommal vállalkoztam, mivel a körülmények ma adódtak úgy, hogy nyakoncsíphettem az északifényt és egy pixelhalmazba rendezhettem azt. Egy kedves ismerősöm, horgászáshoz hasonlította a dolgot, mivel álltunk a tóparton hosszasan és vártunk a kapásra, én ezt csak annyival egészítettem ki, hogy nyáron azért sört is lehet inni az efféle tevékenység mellé. Nade a lényeg, hogy sikerrel jártunk, és lencsevégre kaptuk ezt a nem minden napi jelenséget. Kérdeztem a svéd srácot a coridorban, hogy ő hányszor látta eddig, de a válasza mindösze csak egy volt. Ezen mondjuk annyira nem lepődtem meg, mert például a felkelő napot még én is csak egyszer vagy kétszer láttam és azt is csak teljesen véletlenül. Ha eljön az ideje Valakivel ezt is végig fogom nézni...

A bejegyzés trackback címe:

https://svedpingvin.blog.hu/api/trackback/id/tr252402085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabooo 2010.10.28. 18:22:58

szépek ezek a képek, kicsit (najó nagyon) irigyellek érte:)
süti beállítások módosítása